عاشقانه ها مطلب ارسالی از showaliye
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

زندگی را دوست دارم اما نه در قفس

بوسه را دوست دارم اما نه روی هوس

تو را دوست دارم تا آخرین نفس

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

من از زندگی اموختم چگونه اشک ریختن را ولی اشکهایم نیاموخت چگونه زندگی کردن را

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

من نباید بهت بگم ولی تو یه عیب خیلی بزرگ داری که... نمی شه دوستت نداشت!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

می گن شیشه عمر آدما اگه خیس بشه عمرشون کم می شه!

می دونستی چشات شیشه عمر منه؟

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

می خواهم نامه ای به تو ٬ای که دوستت دارم٬

رفیق خاکی ام٬یار دیده و ندیده ام٬می خواهم نامه ای به تو

از دل نوشته ها باشد.هر جا که باشی دست من در دست توست.

می خواهم با هم حیرت کنیم و خاطره ای بسازیم که مسافران زمین

آن را چون رمزی شگفت به ستاره های آسمان بگویند.

می خواهم با هم آوازی بسازیم که پرنده ها در حنجره تازه به سحر بیدار شده شان٬آن را زمزمه کنند و هیچ مقامی در نام و شان آن آواز نیابند جز مقام بالای عاشقی!

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+





:: موضوعات مرتبط: عــــــــــــــــــــــاشـــــــقانه ها , ,
:: برچسب‌ها: عاشقانه ها , عشقولانه , عشق , مطلب عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
ن : ۩۞۩ α∂мιη ۩۞۩
ت : 30 مرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی